Den 13 oktober har vi vår första hemmamatch i Sävaråhallen. Precis som tidigare säsonger innebär det att vi måste bemanna sekretariatet, fiket samt ha en match- och en publikvärd.
I detta dokument Arbetsfördelning säsongen 24-25 finns en arbetsfördelning och beskrivning av de olika arbetsuppgifterna. Klicka er gärna vidare för att läsa mer om vad varje arbetsuppgift innebär. Har du inte möjlighet att ta dig an arbetsuppgiften som tilldelats vid ett speciellt tillfälle är du ansvarig för att se till att byta med någon annan eller ordna med ersättare.
Vi tipsar också om att gå med i facebookgruppen Sävar innebandy damutveckling om du inte redan gjort detta. Du hittar gruppen via denna länk https://www.facebook.com/groups/1197895983589342/
Länk till arbetsfördelningen kommer att finnas
- Under dokument på laget egen sida på Sävar IK:s hemsida
- I facebookgruppen
- Där du väljer att spara den...
Nu ser vi fram emot en rolig innebandysäsong där vi får möta en del nya lag, tex Öjebyn och Moälven.
/Ledarna