Hej!
Sommaruppehållet närmar sig, och såhär ser tidsplanen framåt ut:
Ons 24/6 TRÄNING INSTÄLLD (pga festival)
Fred 26/6, hemmamatch grupp 2 & 4
Sön 28/6, bortamatch grupp 3 & 4
Mån 29/6, träning
Ons 1/7, sista träningen innan sommaruppehåll.
Mån 20/7, Extra träning 17:45-19
Ons 22/7, Extra träning 16:45-18
23-26/7, Umeå Fotbollsfestival
Mån 3/8, träningen drar igång igen
Och lagom till Umeå Fotbollsfestival så kommer (som ni kanske hunnit se) en nyinflyttad kille som heter Holger att börja spela med oss. Varmt välkommen!
Ps. Vi ännu inte fått klartecken att spela på gräsplanen på Prefab, så vi fortsätter som vanligt på Multi till dess att annan info kommer.
/Ledare och lagledare