Ledare/administratör?
Logga in på SportAdmin här
Medlem/målsman?
Logga in på Mina sidor här
Hej,
Skickar ut en påminnelse om den frivilliga extraträningen idag klockan 15 på ängen bredvid midsommar-lekparken. Kom i springskor och ta med fotbollsskor och vattenflaska!
Med vänlig hälsning
Ledarna